gozgozanne merhabalar🤗
Gece yatmadan yaklasik 2 saat once sivilari kesiyorum.
Gece uykusuna21.30 civari geciyor.
Ben de 00 lara kqdar uyanik oluyorum normalde.
Yatmadan once cise kaldiriyorum.
Gece uykusunda biraz mizirdandiginda, cisinin geldigini anliyorum.
Inliyor, mizmizlaniyor gibi oluyor.
O zaman da yaptiriyorum.
Ama cok sik olmasa da, hala altina kacirdigi oluyor ne yazik ki,
Gun icerisnde cok sivi aliyor kizim. Bazen takip edemiyorum, ya da ben cok icmedigini saniyorum😅