amansallagitsin gecenlerde, sabah uyandiginda altina kacirmisti.
Ben de “aaa altina yapmişsin, yavrum soyle bana, altina yapma” dedim.
Anne bidaha yapmicam dedi. Anlastik😅
Ama gel gelelim, bu hafta hic uykusundan uyanmadi.
Havalar cok sicak, evde klima yok ve ben mecburen kizimin odasina vantilator kullaniyorum.
Yoksa mumkun degil uyumuyor, sirilsiklam terliyor.
Tum gece direk uzerine degil ama, donerek uzerine de esecek sekilde vantilator calisiyor.
Acaba onun da etkisi var mi?
Vantilator uzerine esmedigi surece mumkun degil uyumasi, her yolu denedim.