Bir kaç gün sonra 4 aylık olacak. Aynı şeyler bizde de var. Ben sütüm azaldı emmiyor diye çok üzülüyorum. Biberon tutmuyor. Aptamil ve sma denedim mamaların tadını beğenmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım bende. Aç kalacak susuz kalacak diye çok üzülüyorum.