babyboy_35 bana bunlar iyi günlerin diyenlere gıcık olurdum o yüzden öyle demiycem 😄 yani herşeyi anlayıp konuşup hiçbişeye ikna olmadığı, yediremediğin, giydiremediğin, yapma hayırdan anlamadığı bir evre. Bir sıkıntısı varsa anlatabiliyor şükür o açıdan kolay, ama psikolojik olarak zorluyor 2-3 yaş evresi. Bakalım umudumuz 4 yaş 😅