Caglafalan kız bende bilmiyorum geriye doğru gidiyoruz 7. Aydan sonra kızın uykuları derinleşmedi bir türlü birde uyutma problemi var iki saat uğraşıyorum gözüm kapanıyor diye ağladığı oluyor artık sızıyor uyku öyle bir bastırıyor ki 🫣 gece bir buçuk,iki,üç uyuma saatleri çok fazla dinlenemiyorum 10 11 gibi yataktan kalkıyoruz ama devamlı uyanma hali yataktan su içmeye kalksam uyanıyor geçecek elbet bu günlerde sağlıklı olsunlarda ben kesemiyorum maalesef sadece memede uyuduğu için sallamayı ya da başka türlü uyumayı bilmiyor biraz daha sabır ☺️