Dün bir cesaret başlamak istedim eşimden de yardım istedim çünkü bebeğim bana gelince benim olduğumu anlayıp daha çok ağlıyor(meme için) . Hiç düşündüğüm gibi geçmedi. Biz normalde ayakta kucakta sallayarak uyutuyoruz . Uyanınca ağladı tabi ki meme bekledi ama eşim ayağına alıp sallayınca hemen uyudu. Gece boyu böyle oldu 4-5 kez uyandı . Sabah 7de tamamen uyanınca emzirdim. Bundan sonraki geceler nasıl geçer bilmiyorum umarım başarırız. Merak ettiğim şey kesersem eğer zamanla uykusu deliksiz olur mu? Bebeğimin bir yaş olmasına bir hafta var