Canım bizde yürüteç kullanmadık ama inmemiş testis oluştu yani bazı çocuklarda olabiliyor 2,5 yaşındayız ameliyat demişti özeldeki doktor Araştırma hastanesi götürdük takip edilecek 6 ayda bir kendisi inebilir 8 yaşa kadar ameliyata gerek yok denildi içimiz rahatladı bekliyoruz sende başka doktora gitmesini önerebilirsin