Bir aile dostumuz var 16. Aylık oğlu var 6,5 Aydan itibaren her gün yarım saat 1 saat yürüteçe koymuş yürümesine destek olsun diye ama 1 ay kadar önce pipisinde ve testislerde bir problem fark etmiş ve dr kontrolünde testislerinin içeri kaçtığını takip edileceğini söylemiş doktoru ve ürolojiye yönlendirmiş ürolojiye muayene ettirmişler oda aynısını söylemiş ameliyat olacakmış %90 ve ayakta durup sıralamıyormuş yürüteçi istiyormuş yürüteçe güveniyormuş.
Ben hiç yürüteç kullanmadım, almadım aklımdan dahi geçirmedim diye beni ailemdeki herkes eleştirdi işte sizde bi sorun mu oldu vs vs.
Ben doktorum ne derse öyle ilerliyorum çocuk benim sizene diyordum her zaman.