mogz canim ek gidaya baslayinca biz de oyle olduk, artik yaparken felan cok ağlıyordu taş gibi çıkıyordu ne versem çare olmuyordu. Doktora gittik bağırsak tembelligi var dedi bi şurup var ondan yazdi duphalac diye. Onu da pek sevmedi ama ara ara verdim. 1 bucuk yaşında suan daha yeni yeni geçmeye başladı hareketlendikce duzeliyor