mogz Madem ek gidaya basladiniz. 7 ayliksa sanırım püre veriyorsunuzdur. Katı gıdaya gecmediniz diye düşünüyorum. Çünkü katı gidalar malesef bir tık daha kabız yapabiliyor. Püre veriyosaniz eğer bağırsakları yeni yeni kabul ettiginden kabız olmuştur. Benim oglanda öyleydi. Gaz sancısından çok çektim bende ama duzeldik çok şükür. Benim metodum bal kabağı corbasi. 2 yaşında oğlan. Ne zaman kabiz olsa hemen yapar iciririm. Efsane sonuç veriyor. Yetişkinde bile işe yarıyor yanı. Tavsiye ederim. Patates, havuç, soğan, sarımsak, bal kabağı, az dereotu atıp haşlayın. Piştikten sonra blend edip yedirin. Tadı da efsane bilemiyorum daha önce denediniz mi ama. Şifa olsun inşaallah. Sevgiler🌺🌱