RedFlower_ gebelik testi yapar gibi sabah saatlerinde idrarla yapılıyor hergun aynı saatte yapmak lazım öyle takip ediyorsun yumurtlamaya yaklaştıkça çizgi koyulasiyor yumurta catladiktan sonra siliklesiyor , ben de bilmiyordum alınca iyice arastirmistim happymomda bayağı yorum var bunla ilgili nasıl yapacağınıza ilgili