idilgokce Aslicamm çok haklısınız teşekkür ederim uzun uzun düşüncelerinizi paylaştığınız için eylüle kadar düşünme zamanım var sanırım biraz düşüneceğim
Alerjikrinit idilgokce ben mesela bakıcımdan uzak bir yere taşındım ve bu sene sonu tayin istedim oldu. Tekrar bakıcı bulurum istesem ama hayatta kabullenmez o yüzden kreşe vermek zorunda kaldım. Küçük çocuklarla daha iyi durur asla başka bakıcı kabul etmez .
vehb10 idilgokce benim bebeğimde 8 buçuk aylık 3 gün önce işe başladım, sağolsun annem geldi o bakıyor aklım kalmıyor. Biraz üzülüyorum ama çalışmak iyi gelir diye düşünüyorum.
idilgokce Alerjikrinit evet küçükken kabullenmek daha kolay oluyor birseyleri farketmeye başladığında ayrılmak daha zor ben zaten 2 hafta önceden başlatmak istiyorum çocuk iyice alışsın diye