Arkadaslar merhabalar. Benim bebegim işe başlayacağım zaman 7 aylik olacak ve ben çalışmak istiyorum evde çok bunalıyorum maddi olarakta zorlaniyoruz çalışırsam 5 saat sonra evde olacağım. Bebeğime arkadaşım bakacak ama yinede ikilemde kalıyorum. Sizler ne önerirsiniz daha önce erken başlayıp pişman olan olmayan var mı? Hafta sonları da çalışmıyorum bu arada