agitmoms asiri kalabalik bi yerden bi yere gitmek iskence ozellikle is cikis saati metro metrobusleri bi gorseniz ve her gun o sekilde ise gidip gelmek zorunda olsaniz ancak o zaman tam olarak anlayabilirsiniz:( bi de pazarimiz var gezmeye gidelim desen her gittigin yer tıklım tıklım e dolayisiyla hizmet kalitesi de düşük o kadar adama yetismek zor. Ben mesela mecbur kalmadikca pazar bi yere gitmem. Kisacasi yorucu bi sehir.