Misssitare agitmoms İstanbul da boğazda yalım olsun isterdim😍 uçuk hayallerim yoktur ama bunu hep isterim ya hadi bakalım manifestleyelim🙃
TunaGoktug Denizi olan sakin bir yerde yaşamak isterdim belki doğduğum yer olan Sinop ‘ta. Uzun yıllar İstanbul’da yaşadım eğlendim , gezdim yaşadım İstanbul’u 😂zorluklarını da çektim . Bana bu kadar İstanbul yetti . 4 yıldır Kayseri’deyim berbat hissettiriyor . Sanki kafeste bir kuş gibi . O yüzden yeniden denizi koklayabileceğim martıları dinleyebileceğim bir yerde olmayı hayal ediyorum 😞
Deletedmom_223 agitmoms başlığı görünce Hatay değilde neresi olursa olsun yazmaya gelmiştim.Maalesef ot gibi hayat 🤦♀️
MissPhalange agitmoms İstanbul’da yaşıyorum aynı zamanda buradan kurtulmak için hep dua ediyorum😊 benim de hayalim küçük bir sahil kasabası. Bahçesinde sebze meyve yetiştirebileceğim müstakil bir ev.
dadmom1 agitmoms 10 yıl İstanbul da yaşadım, size uzak olduğu için yaşamak istiyorsunuz, yoksa yalnızca gezip terketmek lazım çoooooook kalabalık 🥹 Ben Ege de yaşamak isterim, bir kaç yıl sonra yaşayacağız inşallah 🙏🏻
UrbanMom agitmoms ankarada yaşıyorum başkent olmasa çevresindeki şehirden farkı olmazdı. muğlada özellikle bodrumda yaşamayı çok isterdim piyangodan bilet vurursam ilk işim oradan ev almak olur :D
agitmoms Hande12345 hastane evet aşırı iyi bu konuda ama kiralar uçuk orda dediler bide evler küçükmüş
Hande12345 agitmoms evimiz 3+1 100m2, bana çok yeterli geliyor ama daha geniş olanlar da var. Fiyatlar ve kiralar maalesef her ilde olduğu gibi uçuk ama İstanbul ve antalya dan daha uygun mesela.
suheyla92 agitmoms asiri kalabalik bi yerden bi yere gitmek iskence ozellikle is cikis saati metro metrobusleri bi gorseniz ve her gun o sekilde ise gidip gelmek zorunda olsaniz ancak o zaman tam olarak anlayabilirsiniz:( bi de pazarimiz var gezmeye gidelim desen her gittigin yer tıklım tıklım e dolayisiyla hizmet kalitesi de düşük o kadar adama yetismek zor. Ben mesela mecbur kalmadikca pazar bi yere gitmem. Kisacasi yorucu bi sehir.