Herkes mama konusunda o kadar farklı yorumlar yapıyor ki bilmiyorum doğum yaptığımdan sütüm gelmemişti hastane aptamil verdiler eczaneci tanıdığımız vardı orda aptamil önerdi sonra sma değiler şeker oranı az onu kullanın kullandım sonra keçi sütlü dediler hippin keçi sütlü olanını kullandım en sonunda doktora sordum biz bunu bunu kullandık diye doktorumuz mama mamadır keçi sütlü olanı normal olanı bizim için önemli değil kilo alımıyla ilgili sorun olursa reçeteli mamaya geçilir bebekte bir problem yoksa karnı doyan bebek kilo alır anne sütü önceliğimiz o günden sonra mama değişimini bıraktım hipp kullanıyoruz şuanda gayet memnunuz kilomuz boyumuz çok çok iyi biz 2700 doğduk şuan 9 aylık 10 kilo