Ebruko canım biz daha 6. Aya girmedik sadece tadım yapıyoruz iki gıda da 7. Ayda başlıyor özellikle şimdi senin için kitaptan baktım yoğurt süt peynir sütlaç VS pekmezsiz verilmeli eğer sağlıklı kilo alımı varsa bebeğin yazıyor yumurta için de 1 yaşa kadar sarısı çok pişmiş olacak ve sadece kahvaltı da verin yazıyor yumurta tereyağ ve peyniri ayrı ayrı tattırmak daha iyi diyor ayrıca yumurta ve peyniri çatalla ezip verebilirsiniz diyor