333bd
333bd şunu yapın bunu yapın diye cümleler en çok sizden çıkmış nedense sayfaniza bakan biri her konuda her şeye bir yorum yazıp akıl verip durmussunuz, tecrübeli sanacaklar😄 kişi kendinden bilirmiş. Kime tavsiyede bulunmusum terapist gibi. Ben yaşadıklarımi anlatıyorum. Terapi de aldık , terapistimizden duyduğum bilgileri veririm en fazla. Sizin gibi sallama bilgileri değil. Sanırsınız uzman 😄 ayrıca konuşacağı varmış konuşmuş cümlesi kötü niyetle söylenmiş bir cümle değil. Kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak söylediğim yorumum. O anne buna takılmadı, siz mi takildiniz. O çocuk konuşma olgunluguna ulaşmış dememisim diye mi bu kafan 😄😄😄 sen niye en başta gönderiye salça olup önüne gelen şu kadar kelimesi var diye tutturmussunuz diye yorum yazıyorsun 😄 doğru soylenisini ben mi söyleyeyim, her yazdığınin bende ruh hastası mısın arkadaşım