333bd ispatinizla uğraşacak inanın işim gücüm var zamanım da yok. Ama biliyoruz ki bu verdiğiniz tepkiyi gerçek bir özel eğitim öğretmeni vermez. Oransal yaklaşarak belki de insanlarin erken müdahalesini engelliyorsunuz Nereden biliyorsunuz desteğin şuan için gerekmediğini bize, belki biz o oranda değiliz. Yapıcı bakmiyorsunuz olaya. Yaşayan anlar. Mesleği tecrübe eden degil. Bende öğretmenim branşım farklı bu konuda kimseye üstten bakmam. Ben bir öğretmen olarak bakmıyorum olaya, bir anne gözüyle bakıyorum sizde öyle bakın. Zorluklarini birtek anne bilir anlar. Anne olarak evham yaptığımız konular illaki vardır hepimizin. Bu da bunlardan biri varsayın. Kendi işinize bakın.