aleksandralarossa Aydakisiyahkedi ikincinin üstü gğzel keşke etekli olsaymıs. Ben klasikci olarak 1 diyorum:))
Honki_Ponki Aydakisiyahkedi kesinlikle ve kesinlikle 2 numara sade güzel ve asil ayrıca çok kibar digerleride bir okadar güzel ama 2 nin durusu daha kibar duruyor bence 2 numarayı diyorum ben bu arada dogum gününüz güzel gecsin inşallah iyi dogmuş prenses🥳
Rez Aydakisiyahkedi ben tulumdan yanayım ve doğum günü olduğundan 3 no diyorum çok güzel beğendim hepsini de ayrı ayrı şık💐
Cylnmiray Aydakisiyahkedi “ 2 ” cok hoş 🌸😇 bence daha güzel secenekler bulacaksınız daha erken çünkü 😍
ladymoms_ Aydakisiyahkedi ayyy 2. Tulum harika bayıldım elbisede çok hoş ama tulumda çok güzel ikisinide al 🤣🤣