Kızımın doğum günü var kısmetse 2 ay sonra şimdiden bakmaya başladım kızıma beyaz elbise diktircem eşime de beyaz gömlek alıcam konseptte beyaz olcak kendime karar veremedim anne kız özel dikimler 10.000i buluyor bana israf gibi geldi o yüzden sadece kızıma özel dikim yaptırıcam kendimde sade beyaz bişey giycem bebiş 1 yaşında olduğu için diyorumki tulummu alsam eğilip kalkarken oram buram açılmaz hem şimdilik böyle bu tarz buldum sizce nasıl
Farklı modellere de açığım önemli olan beyaz olması