Enlsr merhabaa, benim bebeğiminde böyle kafası yüzü kulağı doğuştan ama anne karnında hep sağına yatmış hiç dönmedi dr bana geçer demedi moralim bozuldu kask tedavisi var beyin cerrahi bakar dedi kulak için ameliyatsız tedavi varmış ama 2 aya kadar biz şu an 3 aylığız yüzünde de asimetri var kafatasında ve kulağında çok moralim bozuk benim bu duruma çok canım sıkılıyor bunlra ek bacağında da komple doğum lekesi var akran zorbalığından çok korkuyorum 😥 sizin baya zaman geçmiş şimdi nasıl acaba