LadyGaddar benimkide aventin 0 numarasini kullanıyordu. 1 no ya gectim cok geldigi icin icemedi agzindan döküldü. Bende 0 noyu ihneyle deldim simdi müqqq oldu bol bol su iciyor suan😅 aventin 6-18 emzigini de verdim biraz emiyor sonra birakiyor yoruldugu icin galiba😂