berna52 alihamzahlas evet yapıyor. wellcare marka d vitamini kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle kendi oğluma da bunu kullanıyorum dedi, fiyat pahalı biraz ama sprey şeklinde en az 4 5 ay gider dedi. Araştırıp alabilirsiniz.
Meltem345 Bizde sorun yapmadı kullanıyoruz sağlık ocağınınkini ama bazı bebeklerde yapıyormuş kardeşimin eşi sağlık ocağında hemşire bir şikayet almadık dedi normalde kullanmayacaktım ama öyle dediğinde kullanıyorum en baştan beri 1.5 aylık şuan
yamaniskom suheyla92 sağlık ocağının verdiği monavit mi neydi adı şimdide ocean aldık ama onun tadınıda sevmedi gibi 2 gündür kullanıyoruz henüz🥲 birde erken saatte vermek gerekiyor buna dikkat edin
Belinayozr alihamzahlas bize de vermişti şuan bebeğim 24 günlük çok husursuz oluyordu doktor bize d vitaminli bigoia damlasını yazdı ekstradan metsil ve sap simplex damlasını da kullanıyorum gazı iyi güzel cikiyorda doğduğundan beri akşam 7 buçukta başlıyor ağlamaya saat 10 kadar normal mi bilemedim karnı tok altı temiz gazını çıkarıyoruz ama hep aynı saatlerde huzursuz
tombikbebe alihamzahlas çıkarsa da oluyor yine de gazları. İlk aylar normal ama ağlayacaktır illaki ama biraz büyüsün her şey yoluna girecektir
momundad elbay53 bizede doktor bioagi ve metsil yazdı sizde ise yaradı mı bioagi kabız gibi ikindiriyormus bebekleri doğru mu 1 aylık bebeğim kimisi de zinco ya da relektaz kullanmış bunlar ise yaramayinca
elbay53 momundad bıogaıa zaten probıyotık çocuğun bagırsaklarını duzenlıyo..bız kullanmadığımızda sıddetlı gaz oldu soluğu doktorda aldım
serifee61 alihamzahlas sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmadık hiç içinde birsürü zararlı madde var özel hastanenın verdiğini aldık geceleri huysuz oldu ağlama seansları 3 gündür vermiyorum bir nebze rahatız tek damla şeklinde vermeyı düşünüyorum
1kub1ra alihamzahlas bilmiyorum verdikleri vitaminden diye düşünüyorum ama benim oplum da 19 günlük vitamine başladığımdan beri kusma ve gaz problemi de başladı