Kendi beslenmenize ve soğuk almamaya da dıkkat edın..ılacın etkısı geçse de yavaştan gaz problemı başlayacak..gazını ıyı cıkarttıgınıza emin olun ve doktorunuzdan gaz damlası önerısı ısteyın…her çocuk farklı oluyo..bız oceon d vıtamını kullanıyoruz.o dönemlerde ıse biogaia ve metsil kullandık