gizemmccc111 yanii oradaki çatlak tam iyileşti diyemem. İlk 6 ay çok rahattım. Zaten doktorda 6-8 ay arası etkisi devam eder demişti. Yeme düzeni oluşturman gerekiyor. En ufak bi kabızlıkta tekrarlıyor ağrı. Botoksun amacı yaralı kası uyuşturup acıyı aza indirmekti. O süre zarfında da iyileşme sağlıyor. Çünkü sürekli her gün aynı yerin kanaması ağrıması iyileşmesini zorlaştırır. Düşünsene her gün yaralı yeri kazıp kazıp iyileşmesini bekliyoruz gibi bir şey.