Doğumdan sonra makat çatlağı oluştu 1,5 sene olacak artık. Hep geçer dedim kremler ilaçlar vs. Derken en son gittiğimde doktor botoks ya da ameliyat önerdi. Aranızda makat botoksu ya da çatlak ameliyatı yaptıran var mı kızlar. Rahatladınız mı sonrasında. Tavsiye eder misiniz ??
-Artık iyileşmek istiyorum🎈🙂↕️