ruv1234- fatma_sonmez bizimki desteksiz uyuyordu emziğini verip yanında uzanıyordum dalınca kalkıp gidiyordum 3 saat aralıksız uyutdu bu 4. Aya girdik gireli ne uyku kaldı ne bir şey bütün düzen mahvoldu 5. Aya giricez hâlâ geçmedi çok korkuyorum böyle kalacak diye🥹
fatma_sonmez ruv1234- hayır hayır kalmıyor bizde öyleydik uyutup koyuyordum 10 dakika geçmiyordu uyanıyordu,ataklarda gerçekten değişiyorlar ama düzeliyorlar allahım hiç mi geçmeyecek diye ağlıyodum ben
fatma_sonmez dogadegirmenci 4.ay atak zamanı pek düzelmesini bekleyip kendini yorma🙈sonra 6.ayın içinde var ama sonrası çok güzel biz 6.5 aylığız 7.ayın içindeyiz gerçekten düzeliyor ama dürtmeyi yapın uyku aralıklarınada dikkat ederseniz eğer ben o dönemde 1.5 saatte uyutuyordum
kbr2805 fatma_sonmez merhaba 6 ay ayağı çok zor çok bitik haldeyim iştahsızlık uykusuzluk sizinki ne zaman geçti acaba 7 aya doğrumu hiç geçmicek gibi geliyor
ruv1234- fatma_sonmez beni anlattınız şuan her gün ağlıyorum bu seferde ağladığım için kendimi çocuk için pişmanmış gibi hissedip tekrar ağlıyorum psikolojim çok bozuldu 🥲
fatma_sonmez ruv1234- annelik çılgınlık 🙈 ama işte onlar uyuduklarında hem dinleniyorlar,hem daha keyifli oluyorlar ee tabi biz annelerde biraz dinlenmek istiyoruz
Esmabetul fatma_sonmez anladım çok teşekkür ederim bende deneyeyim Gündüz çok kısa uyuyor çünkü Bide nasıl uyutuyorsunuz destekli şekilde mi
fatma_sonmez Esmabetul Uyumadan 10 15 dakika önce emziriyorum zaten mayışıyor,yatağına yatırıyorum emzik pış pış müzik bende uzanıyorum uyuyor