ezgiii12490 daha çok küçük gerçekten kendiniz yıpratmayın bu konuda büyüdükçe daha belirgin anlaşılır,benim çocuğum da o aylarda sosyal gülümseme sese tepki herşey vardı,şimdi kızım 32 aylık ootizm riskli grupta çok şaşkınım bende herşey normal olup da nasıl gelim durdu bilmiyorum ekran diyorlar bilemiyorum.O yüzden siz kafaya takmayın daha küçük tsnı da koyamazlar zaten,sadece takipte kalın bir kaç ay daha bi takip edin bakalım değişecek mi