ezgiii12490 benim oğlumda şöyle bir durum oldu el ve ayak titremeleri nedeniyle epilepsi şüphesiyle nörolojiye gittik 4. Ayında . Bu arada Eşim doktor ve bir sürü pediatrist arkadaşına bu titremelerin videolarına atmasına rağmen hepsinin başka görüşü oldu epilepsi olabilir diyende normal diyende. Nitekim nörolojik muayenesi yapılırken her şeyine bakıyorlar , hiçbir şeyi tutamıyordu ağzına götürme vs zaten yoktu mesela zil çaldı ama oğlum zile değil odaklandığı başka şeye bakmaya devam ediyordu muayene yaklaşık 30 dk sürdü titremeleri içinde video çekmiştim doktorumuz profesördü. Direk dedi ki bu çocuğun hiçbir şeyi yok eeg falanda gerekmez titremeler 6 ay olmadan geçecek nörolojik gelişimide iyi. Çok şaşırmıştım o zil seslerine dönüp bakmadığı halde nasıl normal demiştim. Hakikaten bazen akışa bırakmak lazım her çocuğun gelişimi farklı seyrediyor. 6 ay olmadan titremeler bitti her şeyi tutar oldu ağzınada götürüyor çıt sesine dönüp bakıyor. Balkonda otururken biri evin kapısını kapatsa o sesi bile duyuyor. 6. Ay rutin muayenesinde çocuk doktorumuz göz ve ses takibi 9. Ay beklentilerime göre ilerliyo dedi.
Demem o ki kötü şeyler düşünmeyin her çocuk kendi hızında ilerler aylık kontrollerinizi aksatmayın çocuk doktorları her türlü motor gelişimini her muayenede inceliyorlar zaten. İçinizi ferah tutun.