safiyecanan ArvenMom öyle mi ya bende daha kan da çıkmadı diye adet Söktürücü ilaç kullanıcaktm ultrosyanda çıkar mı acaba
balinayakafaatanhamsi Cipsdelisianne en güvenilir yöntem akıtma yöntemidir. Kesinlikle hamile olamazsın. İmkanı yok. Akıtmaya devaamm🤚
yakisiklinin_annesi balinayakafaatanhamsi evet kesinlikle bütün yöntemlerden daha güvenilir kordon bağlamadan da güvenilir yapın yaptırın 😂😂
balinayakafaatanhamsi yakisiklinin_annesi aynen tabiki canım. Ingileterenin bilmem ne üniversitesinde yapılan çalışmalar sonucu bilmem kaç imzayla onay aldı. Ödüllü bir yöntem. Akıtma yöntemi diye gece literatürde. Bilmeyen öğrensin lütfen. Artk bu yöntemle korunuyoruz. Diğerleri fasa fiso. En bilimseli akıtma 😄 😁 Cipsdelisianne
Ssssraa İşin esprisi :) giden gitmiştir içeriye siz isterseniz hortumla yıkayın. Bu ay sanırım çok geciken var, ben de aynı durumdayım. Neden bilmiyorum artık her şeye olduğu gibi buna da havadan sudan diyelim.
sedazumra kanalize Valla ya sanki taş devrinde yaşıyoruz .Binbir çeşit korunma yöntemi var bile bile lades yani bu .Benim ödüm kopuyo şahsen kaza olcak diye insanlardaki rahatlık hayret edilicek sey
arya13 Cipsdelisianne akıtmak nedir canım benim cinsel ilişki esnasında zaten çoktan tüplere ulaşıyorlar sen biraz bekle kan ver 🤦🏼♀️😂 çocuk istemiyorsan ilaç kullan yada deri altı implantlar var birsürü seçenek var onları kullanmalısın