ahlashilal çocuğu erken doğmuş ve küvezde kalmış biri olarak söylüyorum mr çektirin eğer mr sıranız çok uzaksa hemen bir bobath terapisti araştırın ve fiziğe başlayın. Bebeğinizde bir şey yoksa da onu fizikle desteklemiş olursunuz. Ben 4. Ayında başlattım fiziğe ama bilgisizlikten yanlış fizyoterapistlerle başladık. İnsan evladına hiçbir şeyi yakıştıramıyor ama varsa da önceden önlem alıp başlamak çok hızlı toparlatıyor