ahlashilal canım merhaba telaş yapma lütfen 🙏🏻 seni çok iyi anlıyorum, sanırım bu elinden tutup kaldırma işine asılma refleksi diyorlar ve ben bunu 4.ayda öğrendim,bebeğimde denedim ve başını kaldırması, başı geride kaldı, şok oldum çünkü karın üstü kafasını daha 1 aylıkken bile güzel tutan bir bebek… araştırdım burda sorular sordum içim içimi yedi neler düşündüm, tabi çocuk nörolojiye de gittim hemen,o da baktı kaldırmıyor diye bizden beyin ultrasonu ve kan tahlili istedi, çok şükür ultrason temiz çıktı, kanda b12 düşük çıktı ve vitamin başlandı hemen… uzun anlattım ama şunu da diyeyim ben bebeğimi hiç elinden tutup kaldırmadığım için bebeğim bu hareketi yaparken poposunu kaldırıp kaydırıyordu kendini, napaağını bilmiyor gibiydi ve ben başını çok korudum 4.ayına kadar,koltukaltılarından tutup kaldırmadım bir kez bile, hep bir el enseden bir el popodan tutup kaldırdım, neyse işte vitaminle birlikte günde bir kez zorlamadan elinden tutup kendime kaldırdım ve bir hafta sonra bebeğim çektiğimde başını kaldırdı, hatta ilk tuttum yine kaldırmadı poposunu kaldırdı, sonra eşim karnına elini koydu poposunu kaldırıp kaymasın diye ve öyle başını kaldırdı…. Uzun yazdım ama ben çok araştırıp çok korktum ama sen sakin ol, inan ki daha çok küçük bebeğin, yine de istenen tetkikleri yaptır ki için rahat olsun.Allahın izni ile her şey yolunda çıkacak ❤️