melegininannesi38 Miracinannesi_ doğrudur canım aynen öyle şükür sağlığı yerinde gelişiminde de dediğin gibi problem gormed doktorumuz genetik faktör minyon olacak dedi
mematiii melegininannesi38 olabilir canım benimde hamileyken öyle dedi erken doğdu çok şükür boyu kilosu ideal.
hry410_ Kız bebekler de 1.5 yaşına kadar ek gıda anne sütü eğer mama ise mama ek gıda erkek beklerde 2 yasa kadar anne sütü ek gıda yada digeri
eraysen melegininannesi38 emziriyorsanız artık 2 yaş kriter değil yani emzirebildiginiz kadar emzirip ek gida artı meme ama mama alıyorsa emmiyorsa 2 yaşa kadar mama artı ek gıda