Miracinannesi_ melegininannesi38 15 aylik doktor iri olduğu için mamayi kes dedi bana da çok erken geliyor napcam bilmiyorum günde 2 kez mama veriyorum kahvaltıda ve gece uyanirsa onları da vermeyecekmisim
Happybaby06 melegininannesi38 bebegin gelişimine bağlı eğer anne sütü alamıyor mama az yiyorsa kilosu iyi değilse 5 aylıkken başlıyor başını dik tutması da kriter eğer bunların hepsi iyi kilosu iyi ise 6.ayda başlanıyor
DevosMom melegininannesi38 aksi bir durum olmadığı takdirde doktor 2 yaşına kadar anne sütü+ ek gıda şeklinde gidicez dedi
melegininannesi38 Boysmomy ek gidaya ne zaman geciliyo demedim canim sadece yemek yemeye ne zaman geciliyo dedim.
melegininannesi38 Miracinannesi_ ay ne güzel benim kide kilo olarak geriden geliyo ne yazıktır ki baya geriden hemde bütün tahliller yapıldı kemik yasa dahi bakıldı minyon bebek olacak dedi yapısı böyle dedi 10 aylık 6880 kilo boy 68.5
melegininannesi38 Happybaby06 yanlış anlaşılma olmuş benim.bebrgim zaten 10 aylık sadece ek gıdaya ne zaman geçiliyor dedim
Miracinannesi_ melegininannesi38 öyleyse hiç dert etme canim önemli olan sağlığının yerinde olması yapısı öyleymiş demek ki gelisimiyle ilgili bir sorun olsa raporlu mama verirlerdi zaten.. sadece ek gida için henüz erken anne sütü ya da formül mamalar bağırsak florasini düzenliyor 15 aylik bebegim su içmiyor doğru düzgün mamayi da vermesem kabız olurdu muhtemelen şimdi suyu sevdirmek için uğraşıyorum
mematiii Boysmomy sadece ek gıda diyor canım doğru yazmış aslında süt veriyoruz veya mama birde ek gıda ya o onlarsız normal yemek nezaman yiyor diyor.
mematiii melegininannesi38 2 yaşından sonra canım 2 yaşa kadar anne sütü verilmeli diyorlar.Bende öyle yapıcam
melegininannesi38 mematiii evet bende öyle yapmayi düşünüyorum ama kilo olarak baya assagidayiz doktor germeyin bütün tahlilerine baktı minyon bi bebek olacak genetik faktör dedi
melegininannesi38 Miracinannesi_ doğrudur canım aynen öyle şükür sağlığı yerinde gelişiminde de dediğin gibi problem gormed doktorumuz genetik faktör minyon olacak dedi
zumra-19 Bebeğim sadece mama alıyordu 9 aydan sonra sadece gece uykusunda mama vermeye başladım yemek yiyen bi bebekti şuan 1.5 yaşında hala sadece uykuda mama içer
mematiii melegininannesi38 olabilir canım benimde hamileyken öyle dedi erken doğdu çok şükür boyu kilosu ideal.