DilekGunes hayırlı olsun öncelikle, üzülmeyin zorlanacak olsanızda yine destekle büyütürsünüz bebişlerinizi yeter ki iyi olsunlar Allah korusun birsey olsa ne çok üzülürsünüz bende bebeğimi 3 aylıkken öğrendim şoka girdim ilk korktum ama şimdi diyorum iyi ki var🙏🏻 sizinkiler kaç haftalık olmuş?