y_mervee1 iştahsiz bir oğlum var sürekli kusan bir cocuk ve cok hareketli . 27 aylık kilomuz cok iyi değil 12 ama önüne ne koyarsam koyayım asla yemez saga sola atar, tükürür. Bende vitamin alsın dıye mecburen khvaltısını bulamaç yapıyorum. Belki fikir olur, bir muzu eziyorum, bir adet haslanms yumurta , cekilmis ceviz fındık, tahin pekmez, bebe büskivisi bazen haftada 2 gun kestane balıda eklıyorum sütle açıp yediriyorum. Tadıda baya guzel oluyor. Baska türlü yemez. Deneyebilrsnz.