Kızlar ağzımda sürekli aft çıkıyor biri iyileşmeden 3 4 tane yenisi çıkıyor. Bişey yiyemiyorum doğru düzgün Dün yine 3 tane çıktı bide büyükler sabah uyandım dilimdede çıkmış yine iki tane krem var sürüyorum ama faydasız acaba emzirdiğim için mi vitamin kaybı mı oluyor yaşayan var mı