ipeksiiimom giz__ Amazon’dan greenote diye bi süpürge aldım aşırı memnunum hem uygun fiyatlı hem de performansı çok iyi tavsiye ederim
giz__ ipeksiiimom gsc50 diye bir modeli var dysona benziyor tip o mu? Bir de ağır mı hafif bir şey istiyorum da
giz__ ipeksiiimom yorumlarına baktım çok iyi fiyatı ekstra uygun gsc50 3 bin tl 60 5 bin tl sanırım bundan alacağım çok teşekkür ediyorum 🙏😊
giz__ ipeksiiimom bir şey sormak istiyorum 🙏 kanepelerin altları için ortadan katlanan bir özellik var ya bu markada var mı
ipeksiiimom giz__ rica ederim 60 olanını almanızı tavsiye ederim başlıkları daha fazla ama ortadan katlanma özelliği yok
ipeksiiimom sheesyelllow valla ben de çok memnunum alırken bu kadar kolaylık sağlayacağını tahmin etmemiştim robot süpürgem de var ama buna gidiyor elim hep 😂
eda-1amine giz__ fakirin silen süpüren olanını aldik anneler gününde şarkıda 1.5 saate oluyor ve 40 45 dakika da gidiyor şarjı bence çok iyi ben memnunum
saryamm feyzasmother bendede bosch var şarjı turboda kullanırswnız çabuk bitiyo ben koltuk yatak başlığı vs kıllanıyorum diğer türlü hemen bitmiyo ayrıya ışıklı ve katlanılır olduğu için memnunum
giz__ mrv__1234 😂😂 kız valla güldüm buna sence dysonı bilmiyor muyum 😂 uygun fiyatlı bir şey arıyorum bir de hafif istiyorum dyson malum hem çok pahalı hem çok ağır
Mommmssss95 feyzasmother tüm evi süpürdüğümde 3 diş şarjdan 1 tanesi bitmiş oluyor uzun sürerse 2 diş bitiyor ama hiç daha yarı yolda kalmadım. Ki zaten çift bataryası var bitse bile sorun değil diğerini takarım. Ben kendi adıma çok memnunum
nilazra123 giz__ v12 var çok hafif ve pratik çok memnunum ötekini sapıtıp attım kendime işkence yapıyordum kablolu süpürgeyle