Bebeğim 7 aylık olmak üzere doktor gece beslenmesini kesmemi söyledi bana kalsa ben de keserim de memede uyuyor bebeğim ve bu sebepten 6-7 kez uyanıyoruz gece🥲 evet çok zor ama yapacak bir şey yok o nasıl istiyorsa öyle olacak kesmeyeceğim beslenmeyi zaten kesemem de beceremem❤️ ne güzel uyuyormuş bence de sakın uyandırmayın ihtiyacı yok darısı başımıza🙏🏼