Kızlar bebeğim 13 aylık olacak neredeyse, bazı geceler aralıksız uyuyor şükürler olsun. Bende kıyamıyorum kaldırıp süt vermeye iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum hem uykusu bölünmesin diyorum hemde çocuğu aç bırakıyormuş gibi hissediyorum ne yapmam gerekiyor siz gece süt veriyor musunuz bebeklerinize