Hanımlar iyi geceler az önce bı post daha açmistim buda başka bir sorum olucak dört buçuk aylık oğlum 2 aydan beri elleri ağzından cikmiyo sürekli salalari akiyo sorum şuki acaba dismi cikariyo baktım agzina üst 2 dişinin yeri şişmiş beyazlamış yerleri belli cikicak gibi ama daha küçük deyilmi kaç ay surer böyle çıkması çok huzursus sürekli agliyo uyku yok neler yapabilirim ewde bide jel kullanabilir miyim rahat ve kolay çıkması için en. Azından kaşıntısini durdur diye düşünüyorum sizlerde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz ewde huzursuzlugu için sizinki kaç ayında çıkmaya başladı yada ciktimi bilgi verirseniz sevinirim