Biz mayasını aldık kendimiz yapıyoruz henüz bebeğim içemiyor da kendimiz içmek için yapıyoruz kendiniz mayalarsaniz tadı kötü olmaz bazen ekşi çıkabiliyor marketinki fazla mayalanmis oluyor ben ilk içtiğimde sevmemiştim o yüzden sadesini, sonra eşimle evde yaptık çok sevdim bimden dondurulmuş meyve de aldık arada içine katıyoruz meyveli istersek