Busenaz1169 ben de aynı şeyi yaşadım. Bebeğim diş çıkarırken ısırıyordu yara olmuştu yaradan enfeksiyon kapmış bir sabah dehşet derecede ağrıyla uyandım ağrıdan bayılmışım Allah’tan eşim yanımdaydı. Hastaneye gittik doktor bebeğin ek gıdada olduğu için ağız florası değişmiş ve yara olan göğsün enfeksiyon kapmış dedi mastitti ama fazla sütten değil yaradan dolayı olmuş. Doktor antibiyotik verdi emzirmemde bir sakınca görmedi hatta emzir sonra sağ dedj. Ben sıcak havluyla masaj yaptım bebeğime emzirdim ondan sonra makinayla sagdim daha sonra da soğuk kompres yaptım hatta sagarken de masaj yaptım. Bu şekilde 3 4 gün devam ettim ondan sonra düzeldi. Hiçbir makina göğsü bebeğiniz kadar güçlü boşaltamaz bence emzirmelisiniz