Merhaba güzel anneler. 3 gun once bir anda sol göğsüm ağrımaya basladi ve ateşim 39.5′a kadar yukseldi ardindan da bir titreme basladi. O aksam acile gittim bana göğsüne sur emzirmeyi birak diye iki adet krem verdi neyse ben bunu uyguladim ama bu sefer de göğsüm sisti kizardi ve damarlar aşırı belirginleşti. Dün tekrar acile gittim antibiyotik verdi ve genel cerrahi görsün dedi tamam dedim eve geldim ve bugün de genel cerrahiye gittim. Doktor başından savar derecede bakti ve emzirmeyi birak dedi eve gonderdi. Eve geldim zor da olsa taş gibi göğsümü sağdım ve o kadar süt birikmis ki asla boşalma olmadi. Sonra ben bebegime verdim emsin diye emdikce gogsum boşaldı ve suan rahatladim ama asil olayimiz göğsüm bosaldiktan sonra sagim yaparken baktım sütün arkasina kahverengi sekilde gelmeye basladi ama az miktarda. Ben şimdi ne yapacağım 3 gundur hergun doktordayım başına gelen varmı, süreci nasil yonettiniz. Sağım yaptıkça süt artiyor ve arttikca daha kotulesiyor sadece emzirince rahatliyorum. 🥺