ArasEgeninAnnesi canım valla bende kolsuz zıbın üzerine de tek kat üst alt ve çorap giydiriyorum bizimde doğalgazımız yanıyor ayaktayken yelek giydiyorum yatıyorken cıkartıyorum benim oğlum biraz tombik cok terliyor terletmemeye çalısıyorum zaten azıcık sıcak olsun hemen isilik döküyor vücudu böyle iyi şuanda,oğlumda 4 ay 11 günlük