ArasEgeninAnnesi en az ben giydiriyorm yine sanırım doğrumu yanlışmı bilmiyorum ama ben icine atlet üstüne uzun kollu altına da pijama ve Corap giydiriyorm bide uyanınca penye yelek takıyorum oda ısısı 21-22 derecelerde oluyor henüz kaloriferi tam yakmadım geceleri yakıyorum sadce.boynundan bakyrm kızımın ısısına sıcak geliyor o yüzden cok kat kat yapmıyorm.