eliffsseymen Asla sizin suçunuz değil asla ve bir tek sizin bebeğiniz böyle değil ben 3 hafta önceye kadar sabahlara kadar ağladım ne yesem gaz yapıyor çocuğa su içsem gaz yapıyor ben emzirmicem mama içsin tek mama içen benimki değil diyerek ağladım ve mama verdim öyle bir kustu ki çocuk fışkırma tarzında ve burnundan kusmuk geldi ben daha çok ağlamaya başladım özür dilerim bebegim diyerek ama varya elim ayağım bosaldı bebeğime birsey oldu dedim birde riskli bir doğum küvez süreci derken ben iyice berbat oldum o olayla sonra emzirmeye devam ettim ama çocuk çatlayacak gazdan ağlamaktan çenesi titriyor kıpkırmızı oluyor o ağladığında ben yediğim her lokmadan nefret eder hale geldim koskoca 24 saat tek lokma yemedim sadece su içiyorum ama onuda saatle yudum yudum içiyorum sırf gaz olmasın diye uğraşırken ben acillik oldum ee bu sefer bana birşey olursa çocuklarım ne hale gelir diye ağlama krizine girdim ve bu süreç doğduktan 20 gün sonra başladı bu ayın 16 sında 2 aylık olacak bebeğim ne hallere düştüm ama bu masaj mucizem oldu bugün benim ve benim yaşadıklarımı yaşayanlarda faydalansın istedim. Sizi en iyi ben anlarım gerçekten