Bebeğim 1,5 aylık dünden beri kakasını yapamadı. Sabahtan beri de yoğun gaz sancısı var. Ancak bir saat dalıyor uyanıyor sonra da ağlamaya başlıyor. Uyandığında da aşırı aranıyor. Ellerini emiyor. Tekrar ağlıyor. İşin yine kötü tarafı 2 gündür de gazını çıkartırken kusması oluyor. Bu da sanırım reflüden dolayı. Reflüde de sık sık beslemek iyi değil diyorlar ki mamayla besliyorum çoğunlukla. Sütüm az yetmiyor. Artık napacağımı şaşırdım. Gaz sancısı bi yandan aranması bi yandan kusması bir yandan. Kendimi çok çaresiz hissediyorum. Başına böyle durum gelen oldu mu