Kakası bulaşırsa temizlersiniz ama çok sık bez değiştirdiğim için ben kakasını yapar yapmaz alıyordum haliyle pipiye bulaşmıyordu evet ben de bir numara büyük bez kullandım kaka pipiye bulaşmadığı sürece pipiyi silmeye gerek yok Ben özellikle hep çişi ile bıraktım Bu kanama olmasının sebebi de bezin yanındaki lastiklerin pipi ye değmesi her beslediğimiz de o lastikleri dışarı doğru açarsanız kanama yaşamazsınız ama şimdi eve dönerken arabada kucağıınızda olacağı için sürtünebilir sürtünürse kanar çok problem değil ümit hanıma zaten böyle zamanda mesaj atabiliyorsunuz şahsi numarasını veriyor